lauantai 27. kesäkuuta 2015

Appelsiinilehtoon

Katselin keikkailevalle laulusolistituttavalle minulle mieluisia fokseja netin ihmeellisessä
maailmassa. Ja mitähän sieltä putkahti vastaan - Yölintu ja Appelsiinilehtoon. Biisi oli entuudestaan minulle tuntematon, mutta kuten arvaatte, niin nimen houkutus oli niin iso, etten voinut ohittaa vaan kuuntelin biisin :)) . Tässä sanat kaikille ja linkki Youtubeen ko biisiin
albumilta Minne maailma kuljettaa. Videon, musiikin ja tekstien oikeuden niillä joille ne kuuluvat, eivät minulla. Minä vain esittelen mieluisan biisin.

Yölintu - Appelsiinilehtoon

Olin rikki ja sekaisin
syksyn pimeimpään aikaan.
Hän siihen lennähti jostakin
kaunis valo kasvoillaan.
Käsi jota pitelin,
oli kädessäni vielä aamullakin.

Ja mä hänet mielessäni kuvittelin
appelsiinilehtoon,
tuoksuun huumaavaan,
valkoiset kukat hiuksissaan.
Appelsiinilehtoon,
jumalten siunaamaan,
paljain jaloin kulkemaan,
appelsiinilehtoon,
appelsiinilehtoon.

Hyvää onnea uhkuen,
sydän tulvillaan taikaa,
kuin sampo rakkauden salatun,
joka pursuu puheitaan;
käsi jota pitelen,
hymy, josta koskaan irti päästäis en.

Ja mä hänet mielessäni kuvittelen
appelsiinilehtoon,
tuoksuun huumaavaan,
valkoiset kukat hiuksissaan.
Appelsiinilehtoon,
jumalten siunaamaan,
paljain jaloin kulkemaan,
appelsiinilehtoon.

Aurinkoiseen maahan
Luoja hänet varmaan aikoi lähettää,
mutta hän käänsi Luojankin pään,
ja jäi mun elämään,
tähän maahan kylmempään.

Appelsiinilehtoon
tuoksuun huumaavaan,
valkoiset kukat hiuksissaan,
appelsiinilehtoon
jumalten siunaamaan,
paljain jaloin kulkemaan,
appelsiinilehtoon,
appelsiinilehtoon,
appelsiinilehtoon,
appelsiinilehtoon.

Yölintu - Appelsiinilehtoon



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain blogin jäsenet voivat kommentoida, ja vihaviesteistä, rasismista, uhkailusta tms. ilmoitetaan automaattisesti poliisille, profiilin omistajan kotimaasta riippumatta. Rasistit voivat kokoontua vaikkapa Siperiaan tai Saharaan leikkimään leikkejään keskenään. Kunnolliset, suoraselkäiset ja älykkäät, tunteellisetkin kommentit otetaan ilolla vastaan.

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.